
Flenco Rengøring søger Driftsleder
Vi tror på at nærhed og personlig kontakt skaber gode relationer. Vores passion er at tage hånd om rengøringen i dit hjem.
Om Flenco Rengøring
Flenco Rengøring ApS er et familiedrevet firma, der har været i rengøringsbranchen siden 1995. Vi tilbyder omhyggelig og personlig rengøring til kunder i Odense, Svendborg, Kerteminde, Nyborg og Nordfyns Kommune, som er en del af den kommunale fritvalgsordning samt hos private kunder.
Virksomheden tæller ca. 60 fantastiske medarbejdere, herunder 5 medarbejdere i vores administration- og planlægningsafdeling og bogholderi, samt vores team af udekørende medarbejdere.
Alle vores medarbejdere er med til at sikre nærheden og den personlige kontakt til vores kunder, så vi kan fastholde vores høje kundetilfredshed, og leve op til vores kundeløfte om at være de bedste i branchen, kendetegnet ved nærhed og personlig kontakt.
Om jobbet
Som driftsleder vil du få en central rolle. Du vil få det overordnede ansvar for virksomhedens planlægning og drift. Det betyder at du vil være direkte involveret i den praktiske hverdag, hvor du skal skabe det fulde overblik over forretningen, herunder kunder, medarbejdere og kørselsruter.
Jobbet kræver en person, som kan have et 360-overblik over alle drifts- og planlægningsopgaver. Det betyder at samarbejde, kommunikation og administration er nøglen til succes i dette job, både i dialogen med medarbejderne og kunderne.
Der vil løbende skulle koordineres og planeres nye kunder ind på de etablerede ruter, samtidig arbejdes der med korte deadlines og uforudsete udfordringer som sygdom o. lign., hvorfor du må forvente at hverdagen er en blanding af rutineopgaver og sidste-øjebliks-ændringer.
Det kræver at du kan holde hovedet koldt, træffe de nødvendige beslutninger, og sikre at vi fastholder en personlig kontakt med vores kunder, også når der opstår ændringer. Du vil referere direkte til vores direktør.
Arbejdsopgaver og ansvarsområder
- Kunne forestå en større optimeringsopgave ift. kørselsruter
- Sikring af optimal planlægning og drift, på kort såvel som langt sigt
- Opstilling af mål og nøgletal, samt opfølgning herpå
- Udvikling af værktøjer til yderligere optimering af arbejdsprocesser, herunder digitalisering
- Daglig ledelse af afdelingens øvrige medarbejdere, herunder motivation, coaching og udvikling
- Kundekontakt både telefonisk og personligt
Din profil, baggrund og erfaring
Den ideelle kandidat har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor loyalitet og samarbejde er nøgleord. Som leder går du forrest, og har fokus på mennesket og vigtigheden af gode relationer. Samtidig kan du motivere og udvikle dit team.
Vi forventer at du har stor erfaring med detailplanlægning, og kendskab til digitalisering og udvikling af planlægningsværktøjer. Du tænker i helheder, har en positiv indstilling, og formår at indgå i en familiedrevet virksomhed. Du evner at lytte og kan tage initiativ, og via god sparring med både ledelse og kollegaer, har du lyst til at sikre positiv vækst og fremdrift.
Du kan arbejde ubesværet i MS Office og planlægningsværktøjer. Dine mundtlige og skriftlige kommunikationsevner er gode.
Vi tilbyder
Et job med medindflydelse og frihed under ansvar i en familievirksomhed, hvor vi værdsætter hinandens kompetencer, og sætter pris på humor og et godt arbejdsmiljø. En spændende og alsidig hverdag med både drifts- og udviklingsprojekter, hvor du bliver en del af et tæt administrativt team på 8 medarbejdere/ejerledere.
Der er tale om en fuldtidsstilling, og den normale arbejdstid er mandag-fredag kl. 07.30 – 15.30. Løn efter kvalifikationer samt pensions- & sundhedsforsikring.
Synes du at ovenstående lyder interessant, så er vi meget interesseret i at høre fra dig.
Ansættelse snarest muligt – men vi venter gerne på den rette kandidat.
Kontakt
Direktør Heidi Thorkilsen
Tlf.: 65 91 67 27
Søg stilling
Adresse
Børstenbindervej 6
5230 Odense M
Del denne side