Skip to main content

Wolfpack

Det kan hurtigt blive noget rod, når medarbejdere lægger penge ud for virksomheden. Men løsningen får I med app’en Wolfpack!

Annoncørbetalt Indhold

Med Wolfpack får du en nem, digital løsning, som I kan bruge, når medarbejdere foretager indkøb for virksomheden. Medarbejderen betaler for købet ud af egen lomme, åbner app’en og indsender kvitteringen med et billede. Herefter godkender chefen automatisk eller manuelt, og pengene tilbagebetales inden for 24 timer. På den måde har I slet ikke behov for et firmakort. 

Udover at være en let og sikker platform til udlæg giver Wolfpack fuld kontrol fra chefens side til at sætte individuelle beløbsgrænser og holde overblik over udgifterne. Alle udlæg opbevares desuden i app’en, og når det er tid til at gennemse regnskabet, kan dataene enten downloades eller overføres direkte til jeres regnskabsprogram. 

Tre pakker til jeres behov 

Wolfpack tilbyder tre forskellige prispakker; Hvalp, Ulv og Alfa. Hvalpepakken er helt gratis, og den er fastsat til et udlæg på 500 kroner om måneden.  

Ulvepakken passer til virksomheder, der ønsker udlæg på op til 2500 kroner om måneden, og Alfapakken er til de helt store virksomheder med et forbrug på op til 30.000 kroner om måneden. Hvis I ønsker en løsning til udlæg for mere end 30.000 kroner om måneden, er dette også muligt – tag i så fald kontakt til dem på support@wolfpack.dk

Alle pakker har naturligvis gratis oprettelse, og der er ingen binding. Derudover kan revisorer og bogholdere få gratis adgang til udlæggene ved alle pakker, og ved Ulv og Alfa kan I integrere med jeres ønskede regnskabsprogram. 

I kan også prøve deres gratis Løsgængerpakke, hvor I får adgang til alle fordele helt betalings- og bindingsfrit i 100 dage.  

Lyder det som noget for jer? Læs meget mere om Wolfpack-app’en på deres hjemmeside.