Skip to main content
5. marts 2024

Wolfpack 2.0 er landet

Wolfpack har med sin nyeste opdatering gjort det muligt at digitalisere, godkende, betale og bogføre alle udgifter fra ét samlet, digitalt system – nemmere bliver det ikke.

Af: Viktor Bork | Foto: Wolfpack

Med app’en Wolfpack er det blevet nemmere for medarbejdere at lægge penge ud for virksomheden. Med app’en får du én samlet, digital løsning, hvor kvitteringer uploades, indkøbene godkendes eller afvises og pengene tilbagebetales – alt imens lederen undervejs har det fulde overblik og kontrol.

Nu har folkene bag Wolfpack dog gjort det endnu nemmere for dig, så du slipper for at bruge store mængder tid og energi på at registre alle virksomhedens bilag.

Wolfpack 2.0

Med Wolfpack 2.0 er det blevet muligt at håndtere leverandørfakturaer, integrerede firmakort fra 10 kr./md, og blevet gjort endnu lettere at administrere på tværs af virksomheder.

Med opdateringen får du med Wolfpack et digitalt system, der gør det muligt at digitalisere, godkende, betale og bogføre alle udgifter fra ét samlet system.

Wolfpack udfordrer dog ikke kun hidtil tidskrævende og manuelle bogføringsløsninger – de udfordrer også branchens klassiske prismodeller. Hos dem får du en flad pris, der inkluderer 100 brugere og ikke sætter grænser for, hvor mange fakturaer eller kvitteringer du kan håndtere.

Vil du vide mere? Du kan læse mere om Wolfpack her.