Skip to main content
26. april 2023

BDO i Odense søger regnskabsmedarbejder med flair for kundepleje

Har du erfaring med bogføring, løn, administration m.m.? Og er digitalisering lige dig? Så har BDO i Odense jobbet til dig.

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Har du erfaring med bogføring, løn, administration m.m.? Og er digitalisering lige dig? Så har BDO jobbet til dig. Læs deres stillingsopslag herunder:

BDO er et af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi vækster på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering mv., og derfor søger vi nye kolleger til vores Business Services & Outsourcing-afdeling (BSO) på vores kontor i Odense.

Jobbet som regnskabsmedarbejder hos BDO

BSO-afdelingen servicerer BDO’s kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som BSO-medarbejder bliver du en del af et lokalt kontor og vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.

Dit arbejde vil både blive udført på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Arbejdet kan derfor medføre varierende rejsetid og behov for fleksibilitet.

Dine primære arbejdsopgaver
  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Månedsafslutning
  • Afstemninger og klargøring til revisor
  • Lønadministration
  • Betalingsforslag i bank.
Dine faglige kompetencer
  • Flair for IT og digitale værktøjer.
  • Regnskabsuddannet, evt. tidligere revisor, økonomiassistent, controller eller lignende.
  • Flere års erfaring med økonomisystemer- især e-conomic og Uniconta.
  • Erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms, løn mv.
  • Erfaren bruger af Excel.
Dine personlige kompetencer
  • Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet.
  • Imødekommende og gode samarbejdsevner.
  • Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines.
  • Arbejder selvstændigt og struktureret.
Vi tilbyder dig

Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Du vil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.

Samarbejdsformen i BDO og BSO-afdelingen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.

Send os din ansøgning

Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores BSO-team i Odense. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Senior Partner Morten Svensson på 22 56 12 92 .Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og blive klogere på dig.

Senior Partner
Morten Svensson
Tlf.: 22 56 12 92

Ansøg stillingen online her

Fælledvej 1
5000 Odense

FIND BDO PÅ FACEBOOK