Skip to main content
28. februar 2023

Fjernvarme Fyn søger administrativ medarbejder til indkøbsafdeling

Er du god til at arbejde med tal, bogholderi og opfølgning i en supporterende funktion? Så har Fjernvarme Fyn et job til dig.

Er du struktureret, stabil og positiv? Er du god til at arbejde med tal, bogholderi og opfølgning i en supporterende funktion? Og kan du se dig selv hos en virksomhed, som allerede er langt med den grønne omstilling?

Så er det måske dig, Fjernvarme Fyn søger som deres nye administrative medarbejder til indkøbsafdelingen. Du kan læse deres stillingsopslag her:

Om jobbet

Du får en vigtig rolle med support til vores dygtige indkøbere. Med dit overblik og dit talent for tal og systematik er det dig, som styrer hverdagens mange administrative opgaver sikkert i land.

Du får plads i vores indkøbsafdeling, hvor vi arbejder med forskellige brændsler som flis, affald, halm og kul samt med restprodukter. Her vil dine primære opgaver blandt andet være:

  • Kontrol og håndtering af fakturaer, kontering og afregning
  • Hjælp og daglig opfølgning ved indvejning af brændsler
  • Fremstilling af grundlag for fakturering til vores økonomifunktion
  • Indtastning af manuelle vejninger

Samtidig får du også en mere generel funktion i afdelingen med forskellige support- og ad hoc-opgaver på tværs. Og så skal du bestyre afdelingens fælles mailbakke med videre.

Lidt om dig

Der er forskellige mulige indgange til denne stilling. Måske har du en uddannelse som kontorassistent eller lignende i bagagen. Og hvis du har god erfaring fra en lignende stilling og trives i en rolle, hvor du yder støtte for vores brændselsindkøber, er det naturligvis et ekstra plus.

Det er til gengæld ikke et krav, at du har kendskab til alle opgaverne. Og der vil være gode muligheder for sidemandsoplæring efter behov fra dine kolleger i afdelingen.

Til gengæld er det vigtigt, at du er god til at opretholde systematik, kontrol og orden. Og så kan du holde hovedet koldt i en hverdag, hvor tingene nogle gange går stærkt.

Som person er du positiv og imødekommende.

Vi tilbyder

Vi tilbyder til gengæld et spændende job i en mangfoldig virksomhed med plads til forskellighed.

Du får en hverdag i et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Og du bliver en del af en afdeling, som er kendetegnet ved samarbejde og godt kollegaskab.

Hos Fjernvarme Fyn er der gode muligheder for uddannelse og faglig opkvalificering. Og du får adgang til attraktive goder som kantineordning, sundhedsforsikring og mulighed for at deltage i et bredt udvalg af sociale aktivitetsklubber.

Ansættelsen er på fuld tid.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Morten Brunse på telefon 24 43 12 73.

Ansøgningen

Er det dig, vi søger? Så send os en motiveret ansøgning, hvor du reflekterer over stillingen og fortæller os, hvorfor netop du er vores nye administrative medarbejder.

Du søger stillingen ved at trykke på knappen ”Søg stillingen”. Her skal du vedhæfte ansøgning og CV samt eventuelle uddannelsesbeviser og referencer.

Der er ansøgningsfrist fredag d. 10. marts kl. 08:00.

Fjernvarme Fyn A/S er et selskab ejet af Odense og Nordfyns Kommune. Virksomheden har mere end 300 ansatte og er en af Europas største varmeforsyninger. Vi dækker cirka 97 % af varmebehovet i Odense og Otterup svarende til mere end 100.000 boligenheder. Yderligere oplysninger om Fjernvarme Fyn kan findes på www.fjernvarmefyn.dk.

Morten Brunse
Tlf.: 24 43 12 73

Søg stillingen her

Havnegade 120
5000 Odense C

FIND FJERNVARME FYN PÅ FACEBOOK